Pružimo Pauli šansu za život!


Zdravko Rađa moj je prijatelj iz Splita, izuzetno vrijedan i pošten čovjek.
Obratio mi se za pomoć u rujnu prošle godine radi nabavke lijeka za mlađu od njegove dvije kćeri, 14-godišnju Paulu koja je nakon 22 ciklusa kemoterapije u 4. stadiju tumora SARCOMA EWING.
Na jedan od mojih brojnih upita upućenih na različite adrese odgovorila je gospođa Branka Pažin, konzulica u Hrvatskom konzulatu Mississauga, Kanada, čijim je nesebičnim zalaganjem nabavljen traženi lijek i organizirana dostava u Split.
Gospođi Branki Pažin i ovim putem hvala!
Nažalost, Pauli ni taj lijek osim povoljnog djelovanja na imunitet nije donio poboljšanje stanja kao ni brojni pokušaji liječenja alternativnim metodama. U posljednjih 6 mjeseci izgubila je na težini 10 kg te je sada teška svega 33 kilograma (165 cm).

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us














1. Paula prije dvije godine / 2. Paula danas

Njezini roditelji pronašli su kliniku u Mexicu koja im je pružila nadu u izlječenje ,
a predvidjeni troškovi iznose 41000 US$.
Naši zajednički prijatelji e-mailom su mi poslali pismo kojim su se Paulini roditelji obratili za pomoć znanim i neznanim ljudima dobre volje:

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo objavljujem u nadi da će se i ovdje pronaći ljudi koji će se solidarizirati i pomoći onoliko koliko im osobne prilike dozvoljavaju kako bi Paula dobila jos jednu priliku za život.
Molim posjetioce ovoga bloga da u svojim postovima stave link na ovu stranicu.
Unaprijed svima hvala.

Update:
7.4. Paula je s ocem krenula na put u Mexico. Predviđeni plan puta narušen je otkazivanjem leta Zagreb-Pariz zbog malog broja putnika(?!) pa se putovanje nastavlja 8.4.
Sretno!


31.03.2009. u 06:18 sati | 118 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka