Jesam li pomogla u prikrivanju zločina?

Image Hosted by ImageShack.us
Pocetkom svibnja novine su objavile vijest o tome kako je u Portugalu nestala djevojcica Madeleine.
Citajuci to pitala sam se kakvi su to roditelji u stranoj zemlji, u hoteskoj sobi mogli ostaviti dijete od 3 godine i mirno vecerati u obliznjem restoranu.

Sjetila sam se i epizode sa jednog splitskog kupalista kad sam iz mora izvukla dijete neplivaca (otprilike iste zivotne dobi kao i mala Madeleine) poklopljenog s madracem na napuhavanje na kojem je sjedilo neko drugo, starije dijete. Misleci da je dijete moje ljudi na plazi gledali su me prijekim pogledima kao neodgovornu majku, a ja sam se obazirala u potrazi za roditeljima kojima bi moglo pripadati to dijete. U neka doba dosetali su se iz kafica i bez rijeci odveli dijete. Nikad nisam saznala da li su kafic napustili zato sto su vidjeli sto se dogodilo ili zato sto im je dosadilo sjediti nakon sto su zavrsili s ispijanjem pica. Ne kazem da bi se dogodila tragedija, da nisam ja, skocio bi netko drugi, ali nikad se ne zna....

Sve protekle mjesece novine su bile pune napisa o koracima koje roditelji boraveci cijelo vrijeme u Portugalu poduzimaju ne bi li usli u trag nestaloj djevojcici, a bez obzira na njihovu (ne)odgovornost nisam mogla ne suosijecati s njima jer mislim da za roditelja ne postoji nista gore od visemjesecne neizvjesnosti o sudbini djeteta.
Prosli tjedan dobila sam e-mail sa slikom male Madeleine s molbom da ga proslijedim dalje. Pokretaci toga lanca navodno su njezini roditelji koji se nadaju da je ona negdje ziva i da ce je na taj nacin netko prepoznati. E-mail sam naravno odmah proslijedila dalje na mnogo adresa.

A onda nakon nekoliko dana šok!

Na temelju novih policijskih dokaza, Kate McCann bi mogla biti optužena za ubojstvo 3-godišnje kćeri Madeleine slucajnim davanjem prevelike doze djecjih sedativa.

Tko su roditelji male Madeleine? Nesretni ljudi koji su kaznu za svoju lakomislenost platili nestankom djeteta i u ocajnickoj potrazi za njim pokrenuli svijet ili monstrumi koji su uspavljivali dijete sedativima osiguravajuci tako sebi mir za veceru u restoranu pa je pri tom slucajno ubili?
A onda, ne slucajno, nekoliko puta premjestali njezino tijelo?! I pozvali cijeli svijet da im pomogne u «potrazi» prikrivajuci pocinjeni zlocin? Da li sam i ja slanjem onog e-maila pomogla u prikrivanju?

Ne, nisu oni to ucinili! Zbog sebe i zbog Madelaine iz dubine srca se nadam da nisu...


10.09.2007. u 03:46 sati | 71 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka